معرفی برترین بازی‌های واقعیت مجازی موبایلی! + لینک دانلود

نوشته شده در 9 مرداد 1403

بدون دیدگاه

اشتراک گذاری:

دنیای جذاب واقعیت مجازی هر روز درحال بزرگتر شدن است و هر روز محتواهای جذاب بیشتری برای پاسخ به نیاز کاربران تولید می‌شوند. بازی‌های واقعیت مجازی موبایلی طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارند و مطابق انتظار بازی‌های جذاب زیادی برای این کاربران تولید شده است. در این مقاله 20 تا از بهترین بازی‌های واقعیت مجازی تا سال 2024 به همراه لینک دانلود آورده شده است تا مخاطبان موبوبلاگ به راحتی به این بازی‌ها دسترسی داشته باشند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید...

انواع بازی‌های واقعیت مجازی برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی موجود است. از ماجراجویی‌های جذاب دنیا باز واقعیت مجازی گرفته تا حتی تجربیات آموزشی، کسانی که می‌توانند هدست‌های واقعیت مجازی گران قیمت و کنسول‌ها یا رایانه‌های شخصی همراهشان را بخرند، دینایی از محتوای جذاب برای لذت بردن دارند. اما آیا کسانی که از هدست‌های واقعیت مجازی موبایلی استفاده می‌کنند، نمی‌توانند به محتوای جذاب واقعیت مجازی  دسترسی داشته باشند؟

خوشبختانه، جواب این سوأل منفی است، زیرا تعداد زیادی بازی ویدیویی واقعیت مجازی باورنکردنی در هدست‌های واقعیت مجازی موبایلی موجود است. از کاوش در اعماق یک معبد مخفی گرفته تا ماشین بازی در مسیرهای جذاب، این بازی‌های جذاب واقعیت مجازی مطمئناً شما را تا ساعت‌ها سرگرم می‌کنند.

ما در این مقاله بازی‌هایی برای همه‌ی سلیقه‌ها داریم، از شبیه‌سازی‌های جذاب و زیبا گرفته تا بازی‌های ترسناک که هوش را از سر شما می‌پرانند! بنابراین اگر به دنبال تجربه‌ی واقعیت مجازی هستید که از لحاظ بودجه شما را نیز تحت فشار قرار ندهد، در اینجا نگاهی به روز شده در مورد بهترین بازی های واقعیت مجازی موبایلی آورده شده است. برای انجام این بازی‌ها پیشنهاد می‌کنیم  در کنار هدست واقعیت مجازی موبایلی از کنترلرهای بلوتوثی استفاده کنید تا به طور کامل از انجام بازی لذت ببرید! توجه کنید همه‌ی این بازی‌ها به هدست واقعیت مجازی موبایلی نیاز دارند اگر هدست واقعیت مجازی موبایلی ندارید، حتماً به فروشگاه موبوجانبی سر بزنید! 

1- VR Zombie Killer Rollercoaster

      • امتیاز: 3.7

      • دسته‌بندی: ماجراجویی، تیراندازی

    شما در یک ترن پر سرعت گرفتار شده‌اید، در محیطی که پر از دشمنان است. در این بازی جذاب شما باید با استفاده از ابزار و تفنگ‌های زیادی که دارید دشمنان را از بین ببرید.

    VR Zombie Killer Rollercoaster یک بازی ریلی جذاب است که شما را در یک قطار واقعی در حال حرکت قرار می‌دهد. این بازی جذاب یک بازی ساده و در عین حال سرگرم کننده از FPS VR برای هدست‌های واقعیت مجازی موبایلی است که می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند. این بازی در دنیایی پسا آخرالزمانی می گذرد که پر از ارواح تسخیر شده است، در بازی شما در یک قطار گیر کرده‌اید که باید دشمنانتان را در فضای اطراف با تیراندازی از بین ببرید.

    2- Shadows Of Truth – Detective

    دانشمند باهوشی همراه دوست صمیمی‌اش که در آستانه یک پیشرفت پیشگامانه بودند ناپدید شدند و فقط شما می توانید آنها را پیدا کنید. وارد یک ماجراجویی هیجان‌انگیز در واقعیت مجازی شوید که مملو از انواع دسیسه‌ها و رازهای تاریک است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

    در فصل اول Shadows of Truth شما به عنوان یک کارآگاه بازی می‌کنید که باید در مکان‌های مختلف بچرخد و تعدادی معما با مضمون کارآگاهی را حل کنید . بازی جذاب Shadows Of Truth با 14 قسمت و چالش‌های روزانه که قابلیت پخش مجدد را دارد یک تجربه‌ی شگفت انگیز برای شما در دنیای واقعیت مجازی رقم می‌زند.

    3- VR Galaxy Wars

    Galaxy Wars یک بازی واقعیت مجازی موبایلی ساده و در عین حال به‌طور شگفت‌انگیزی رضایت‌بخش برای کاربران واقعیت مجازی است. این بازی حس جذاب از بین بردن دشمنان فضایی و نبردهای فضایی شدید را برای شما به وجود می‌آورد. شما کنترل برجک سفینه را دارید که برای دفاع از سفینه اصلی در برابر حملات جنگنده‌های دشمن فرستاده شده است.

    در این بازی دامنه حرکتی کامل 360 درجه وجود دارد، بنابراین بهتر است در حالت ایستاده در یک منطقه باز خوب بازی کنید، جایی که می‌توانید بدون برخورد به چیزی که به راحتی شکسته می‌شود بچرخید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به دشمنان نگاه کنید تا تفنگ شلیک کند، بنابراین بعد از چند ساعت بازی حتماً به چشمانتان استراحت بدهید.

     

    4- VR Horror

    ‏این یک ترن هوایی شوم در پناهگاه وحشتناک، ترسناک و تاریک است. باید سعی کنید کلیدها و سلاح‌ها یا ابزارهایی را برای استفاده در بیمارستان روانی پیدا کنید. بهتر است برای پرش‌ها، جیغ‌ها و پازل‌ها آماده باشید، شیطان در این سالن‌ها ساکن است!

    VR Horror یک بازی جذاب واقعیت مجازی موبایلی است که شما را ساعت‌ها میخکوب می‌کند. فضای جذاب و خالی از سکنه این بازی واقعیت مجازی موبایلی احساس وحشت و بالا رفتن آدرنالین شما را تضمین می‌کند. برای غوطه‌وری کامل در دنیای واقعیت مجازی این بازی پیشنهاد می‌کنیم از هدفون و یک گیم پد بلوتوثی استفاده کنید.

    5- Wrong Voyage

    Wrong Voyage یک بازی جذاب و کم حجم برای هدست‌های واقعیت مجازی موبایلی از کمپانی FPS است. این بازی تجربه‌ی کاوش دنیای جذاب را  با حل پازل‌ها و معماهای سرگرم کننده ترکیب می‌کند. در این بازی باید سازه‌های بیگانه‌ دنیایی را که در آن گم شده‌اید کاوش کنید و سعی کنید آنچه را که اتفاق افتاده کشف کنید و نقش خود را در این اتفاقات به تصویر بکشید.

    Wrong Voyage یک تجربه تک نفره جذاب برای هدست‌های واقعیت مجازی موبایلی است، اگر بازی‌های واقعیت مجازی هدست‌های موبایلی را دوست دارید، Wrong Voyage می‌تواند برای شما تجربه‌ی جذابی خلق کند.

    6- Sisters: A VR Ghost Story

    • امتیاز: 3
    • دانلود از مایکت
    • دسته‌بندی: ماجراجویی، ترسناک
    • مناسب برای بالای 18 سال

    شما قدم در خانه‌ای جن زده می‌گذارید و همین طور شاهد وقایع ترسناکی هستید که اطراف‌تان اتفاق می‌افتد. خانه‌ای که در آن گرفتار شده‌اید بزرگ و ترسناک است و فرصت‌های زیادی برای ایجاد وحشت در زمانی که کمترین انتظار را ندارید وجود دارد. در این بازی جذاب هیچ چیزی برای دفاع از خود وجود ندارد، بنابراین شما فقط می‌توانید ترس را در اطراف خود تماشا کنید. ‏مراقب باشید به کجا نگاه می‌کنید! چون چیزی در اینجا هست که نمی‌خواهد شما اینجا باشید. این بازی واقعیت مجازی موبایلی ترسناک وقتی به تنهایی و با هدفون بازی می‌شود بهترین تجربه را برای شما رقم می‌زند، فقط مراقب باشید هدست خود را از ترس پرتاب نکنید!

    7- Zombie Shooter VR

    اگر به دنبال یک بازی اکشن جذاب برای هدست واقعیت مجازی موبایلی خود هستید، ما به شما بازی Zombie Shooter VR را توصیه می‌کنیم. این بازی زامبی پسا آخرالزمانی که توسط FIBRUM توسعه یافته است، شما را در مقابل ارتشی از زامبی‌های جهش یافته تشنه به خون در تونل‌های زیرزمینی قرار می‌دهد.

    این بازی واقعیت مجازی جذاب محدودیت‌های گوشی شما را از بین می‌برد و شما را در دنیای جذاب واقعیت مجازی غوطه‌ور می‌کند. انبوهی از سلاح‌های جذاب و کشنده برای بازی کردن وجود دارد و عبور از برخی از مراحل بازی می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد. اگر به بازی‌های اکشن با حضور زامبی‌ها علاقه دارید، Zombie Shooter VR ارزش تجربه کردن را دارد.

    8- Death Sky Walk

    شجاعت و مهارت‌های خود را در ایجاد تعادل با Death Sky Walk از AppTeeka VR Games آزمایش کنید. این بازی ماجراجویی منحصر به فرد تنها یک راه برای برنده شدن دارد، سقوط نکنید! این بازی هدست‌های واقعیت مجازی موبایلی این تجربه را برای شما به طرز شگفت‌انگیزی جذاب می‌کند.

    برای جذاب نگه داشتن تجربه حفظ تعادل، سطوح مختلفی وجود دارد که در آن‌ها چالش‌های زیادی را تجربه می‌کنید. از مناظر شهری ساده که کیلومترها طول می‌کشد، تا قفس‌های پر از حیوانات خطرناکی که شما را چند ثانیه میخکوب می‌کند، مناظر جهنمی پر از گدازه و موارد دیگر. Death Sky Walk یک بازی جذاب واقعیت مجازی موبایلی و در عین حال ساده است که می‌تواند به آزمون و خطا و همچنین استقامت و صبر زیادی نیاز داشته باشد تا به پایان برسد.

    9- Rollercoaster 360

    با Roller Coaster 360 از تمام تفریحات یک پارک تفریحی بدون نیاز به ترک خانه خود لذت ببرید. این بازی واقعیت مجازی موبایلی جذاب، با شبیه‌سازی خلاقانه ترن هوایی که توسط Reality Games توسعه یافته است، تجربه‌های شگفت‌انگیز زیادی را برای یک بازی واقعیت مجازی موبایلی به ارمغان می‌آورد.

    برای شروع، بیش از 20 بخش مختلف برای امتحان کردن وجود دارد. همچنین طیف وسیعی از چرخ فلک‌های آهسته‌تر برای کسانی که از تجربه‌هایی که آدرنالین کمتری دارد لذت می‌برند وجود دارد. اگر از هدست‌های واقعیت مجازی موبایلی استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً این بازی جذاب را تجربه کنید.

    10- BAMF VR

    BAMF VR یک بازی پازلی فوق‌العاده است که جهان‌های جذاب واقعیت مجازی را برای شما به نمایش می‌گذارد. پیمایش در سطوح ماورایی با انتقال از راه دور انجام می‌شود و بازی را بر روی هدست‌های واقعیت مجازی موبایلی بسیار ساده می‌کند.

    در حالی که در حال کاوش در هر سطح هستید، باید مراقب کریستال‌ها باشید. این کریستال‌ها هدف اصلی بازی هستند، اما بدست آوردن آنها آسان نخواهد بود. برای دستیابی به آنها باید پازل های محیطی را از طریق پلتفرم سازی حل کنید. اگر به دنبال یک بازی واقعیت مجازی سرگرم‌کننده با طراحی خلاقانه هستید، BAMF VR کاملاً برای شما مناسب است.

    11- Hardcore VR

    اگر دنبال یک بازی اکشن واقعیت مجازی جذاب برای هدست واقعیت مجازی موبایلی خود هستید، پس هاردکور برای شما مناسب است. هاردکور که دارای هر دو حالت تک نفره و چند نفره آنلاین است، یک  تجربه تیراندازی سوم شخص هیجان‌انگیز با تصاویری خیره کننده برای شما رقم می‌زند. خود را آماده نبردهای نفس‌گیر کنید! شما در این بازی جذاب واقعیت مجازی موبایلی، ربات‌ها را با تیراندازی از طریق سلاح‌های مختلف از پا در می‌آورید.

    به لطف طیف وسیعی از حالت‌ها و همچنین نقشه‌ها، هاردکور همیشه تجربه جذابی را برای همه دارد. توجه کنید که در این بازی جذاب، به یک کنترلر نیاز دارید. اگر به دنبال یک بازی تیراندازی هیجان‌انگیز سوم شخص برای بازی در هدست واقعیت مجازی موبایلی خود هستید، هاردکور ارزش تجربه کردن را دارد.

    12- Trail World VR

    Trail World VR یک بازی اکتشافی و آرامش بخش است. با استفاده از هدست واقعیت مجازی خود از طریق این بازی می‌توانید از مکان‌های فوق‌العاده زیبا دیدن کنید که همگی در سبک یک بازی زیبا ارائه شده‌اند. به‌عنوان یک تجربه تک‌نفره، Trail World VR  به بهترین شکل ممکن شما را در دنیای واقعیت مجازی خود غرق می‌کند.

    از طریق موسیقی و صداهای شگفت‌انگیز و همچنین مکان‌های جالب برای کاوش، متوجه می‌شوید که واقعاً در این بازی خیره‌کننده زندگی و نفس می‌کشید. Trail World VR یکی از بهترین تجربه‌ها را به کاربران هدست‌های واقعیت مجازی موبایلی ارائه می دهد، پس پیشنهاد می‌کنیم همین الان این بازی جذاب را تجربه کنید!

    13- VR Temple Roller Coaster

    در VR Temple Roller Coaster آماده تجربه‌های شگفت‌انگیز باشید! وقتی زیر دریا هستید از دیدن انواع و اقسام ماهی ها لذت ببرید ولی مراقب باشید به کوسه‌ها نگاه نکنید چون ممکن است به شما حمله کنند! مسیر شما فراز و نشیب‌های زیادی خواهد داشت به خصوص وقتی در معبد باستانی هستید. آیا این معبد، معبد مایاها است یا معبدی به جا مانده از موجودات فضایی که میلیون ها سال قبل به زمین آمده اند؟ شاید به قدری سرعت قطار و پیچ و خم‌های مسیر زیاد باشد که حتی فرصت فکر کردن به این سوال را هم نداشته باشید!

    ‏بعد از آن وارد غاری ترسناک و تاریک خواهید شد و در نهایت به زیر دریاها خواهید رفت؛ جایی که در آن می‌توانید از تماشای حیات زیرآب لذت ببرید. ببینید چطور ماهی‌های رنگارنگ در دسته‌های مختلف از جلویتان عبور می‌کنند. در این میان ناگهان هم ممکن است به یک کوسه بر بخورید که البته بهتر است مستقیم به آن نگاه نکنید چون ممکن است به شما حمله کند!

    در این بازی واقعیت مجازی موبایلی سرگرم کننده، یک ماجراجویی هیجان‌انگیز در محیط‌های جذاب مختلف رخ می‌دهد. آماده باشید که روی یک ترن هوایی پرسرعت تجربه‌های جالبی را تجربه کنید!

    14- VR Space Virtual Reality 360

    عاشق فضا و محیط بین ستارگان هستید؟ پس وقت آن رسیده است تا آماده سفر به فضا شوید! VR Space Spaceship Virtual Reality Roller Coaster  یک بازی جذاب برای هدست‌ها واقعیت مجازی موبایلی است. در این بازی جذاب می‌توانید منظومه شمسی را به صورت 360 درجه کاوش کنید و در فضای بیکران آن غوطه‌ور شوید. احساس فضانوردی کنید و به سفر در فضا اما در واقعیت مجازی بروید. از تمام سیاره‌ها مانند مریخ، مشتری یا زحل دیدن کنید. به اندازه سیارات نگاه کنید. زهره را با نپتون مقایسه کنید. این یک بازی فضایی است که در آن منظومه شمسی واقعیت مجازی موبایی منتظر شماست اما این همه ماجرا نیست. در این بازی VR علاوه بر سواری با سفینه فضایی، می‌توانید یک ترن هوایی شگفت‌انگیز 360 را تجربه کنید! اگر آرزوی فضانوردی را دارید وقت آن رسیده است که سفینه فضایی خود را بردارید و از طریق هدست واقعیت مجازی موبایلی خودتان به یک ماجراجویی شگفت‌انگیز بروید!

    15- InCell VR

    InCell VR یک تجربه واقعیت مجازی مسابقه‌ای/اکشن جذاب است که در عین حال که دیوانه‌کننده است به همان اندازه فوق‌العاده است. محیط‌های جذاب و پر پیچ و تاب این بازی واقعیت مجازی موبایلی آن را به یک تجربه واقعاً هیجان‌انگیز تبدیل کرده است که برای علاقه‌مندان به هدست‌های واقعیت مجازی کاملاً مناسب است.

    این بازی یکی از محبوب‌ترین عناوین VR در دستگاه‌های واقعیت مجازی موبایلی است و دلیل خوبی هم دارد. InCell VR یک بازی واقعیت مجازی فوق‌العاده هیجان‌انگیز از ابتدا تا انتها است که عمدتاً به دلیل سرعت حرکت سریع آن است. اگر به دنبال تجربه‌ی یک بازی شگفت‌انگیز برای هدست واقعیت مجازی موبایلی خود هستید InCell VR یک تجربه فوق‌العاده برای شماست.

    16- Sites In VR

    عاشق سفر کردن به مکان‌های مختلف در سرتاسر جهان هستید اما به دلایل مختلف امکان سفر ندارید؟ واقعیت مجازی برای کمک به شما اینجاست! در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مکان‌های جذاب در سرتاسر دنیا سفر کنید از برج ایفل در پاریس گرفته تا اهرام مصر در قاهره منتظر شما هستند. Sites In VR برای افرادی که تازه از هدست‌های واقعیت مجازی موبایلی استفاده می‌کنند ضروری است. اگرچه این برنامه یک برنامه پیچیده‌ در دنیای واقعیت مجازی نیست، اما یکی از ضروری‌ترین برنامه‌ها ست. در این برنامه جذاب فقط یک هدف وجود دارد، و آن لذت بردن از مکان‌های باورنکردنی در دنیای واقعی است.

    اگر تا به حال به کشورهای جذابی که به آنجا علاقه داشته‌اید، سفر نکرده‌اید Sites in VR بهترین گزینه برای انجام این کار است. این برنامه تجربه‌ای بی‌نظیر در هدست‌های واقعیت مجازی موبایلی است.

    17- All Star Fruit Racing VR

    چه کسی گفته است که انجام بازی‌های ماشینی در هدست‌های واقعیت مجازی موبایلی امکان پذیر نیست؟ All Star Fruit Racing VR اینجاست تا کاربران هدست‌های واقعیت مجازی موبایلی را به یک سواری هیجان‌انگیز ببرد. این مسابقه فوق‌العاده دارای حالت‌های بازی فراوانی است که می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید و همچنین نقشه‌های رنگارنگ متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

    تجربه یک مسابقه واقعیت مجازی کامل که فقط باید آن را تجربه کرد تا باور کرد! در این بازی واقعیت مجازی موبایلی جذاب، مسیرهای پر از میوه را تجربه کنید تا رکورد بزنید و امتیاز خود را در هر مسابقه به حداکثر برسانید! اگر عاشق دنیای واقعیت مجازی هستید  حتماً All Star Fruit Racing VR را تجربه کنید، به خصوص اگر می خواهید در دنیای واقعیت مجازی مسابقه دهید.

    18- Crazy Swing

    ‏آماده یک تاب سواری هیجان انگیز در دنیای واقعیت مجازی هستید؟ کمربندهای خود را سفت ببندید و آماده شوید. Crazy Swing یک بازی فوق‌العاده برای غرق شدن در دنیای واقعیت مجازی است که با انواع هدست‌های واقعیت مجازی موبایلی سازگار است.

    ‏بازی VR Crazy Swing یک ماجراجویی واقعیت مجازی مهیج است که توسط FIBRUM توسعه یافته و بازیکنان را در ارتفاعات سرگیجه‌آور آسمان‌خراش‌ها فرو می‌برد و تجربه‌ای جذاب شبیه به اوج گرفتن در آسمان برای شما به وجود می‌آورد. در بازی VR Crazy Swing تمام جزئیات مناظر شهری بلند با گرافیک خیره کننده و جلوه‌های صوتی فراگیر جان می‌گیرند. همان‌طور که روی تاب مجازی می‌نشینید، هجوم باد به صورت خود را احساس خواهید کرد.

    19- Horror movies for VR

    ‏‏طرفدار فیلم‌های ترسناک 360 درجه هستید؟ مجموعه‌ای از فیلم‌های وحشتناک 360 درجه برای شما آماده کرده‌ایم که می‌توانید با دیدن آن‌ها ساعت‌ها سرگرم شوید. اگر عینک واقعیت مجازی دارید، باید مجموعه فیلم‌های ترسناک ما را که برای دارندگان عینک‌های واقعیت مجازی ایجاد شده است، بررسی کنید. در این برنامه جذاب و دلهره‌آور بهترین فیلم‌های ترسناک جمع‌آوری شده‌اند تا آدرنالین شما را به اوج خود برسانند. Horror movies for VR یک تجربه‌ی هیجان‌انگیز برای استفاده کنندگان از هدست‌های واقعیت مجازی موبایلی است که اگر دوست‌دار این نوع از فیلم‌ها هستید تجربه‌ی آن می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند.

    20- Perfect Burger VR

    وقت آن رسیده تا توانایی‌های خود در آشپزی را به رخ بکشید! Perfect Burger VR یک بازی جذاب واقعیت مجازی موبایلی است که در آن شما صاحب یک ون فست‌ فود هستید. بسیاری از مشتریان به سراغ همبرگرهای شگفت‌انگیز شما می‌آیند. مهارت آشپزی خود را به چالش بکشید و بهترین برگر جهان را درست کنید! مواد زیادی پیش روی شماست، در انتخاب درست موادی که می‌خواهید در همبرگر مشتری قرار دهید دقت کنید. این بازی جذاب با همه‌ی هدست‌های واقعیت مجازی موبایلی سازگار است و برای انجام آن به یک کنترلر بلوتوثی نیاز است.

    Picture of علی عماد
    علی عماد

    علاقه‌مند به تکنولوژی مخصوصاً دنیای واقعیت مجازی!

    دیدگاهتان را بنویسید

    مطالب مرتبط
    بیشتر
    محصولات مرتبط
    فروشگاه
    علاقه مندی ها
    0 موارد محصول
    حساب کاربری من