شرایط ارسال کالا در «موبوجانبی»

پس از از ارسال کالا با پست پیشتاز بین 2 تا 7 روز کاری مرسوله شما تحویل داده می‌شود. شما می‌توانید مرسوله را از طریق کدی که برایتان ارسال می‌شود رهگیری کنید.

بله. درصورت درخواست مشتری می‌توان کالا را با پست ویژه ارسال کرد. پس از ثبت سفارش از طریق تماس یا شبکه‌های اجتماعی درخواست ارسال با پست ویژه را به ما ارسال کنید. زمان ارسال کالا با پست ویژه 1 تا 2 روز کاری می‌باشد. ما به تفاوت هزینه ارسال به عهده‌ی مشتری می‌باشد.

پس از ارسال کالا توسط تیم موبوجانبی کد رهگیری پست برای شما ارسال می‌شود. شما با استفاده از کد رهگیری می‌توانید از طریق سایت پست بسته پستی خود را رهگیری کنید.

بله. برای شهر «تهران» برای خریدهای بالای یک میلیون تومان، امکان ارسال با پیک موتوری فراهم شده است. هزینه ارسال با پیک موتوری به صورت پس کرایه و بر عهده‌ی مشتری می‌باشد.

خیر. زمان ارسال با پیک موتوری با توجه به ساعت کاری فروشگاه متغیر می‌باشد. ساعت ارسال کالا بین 10 تا 18 می‌باشد و پیش از ارسال کالا با مشتری هماهنگ می‌شود.

درصورت درخواست مشتری کالا از طریق تیپاکس ارسال می‌شود، هزینه ارسال از طریق تیپاکس به صورت پس کرایه است و معمولاً بین یک تا دو روز کاری ارسال آن زمان می‌برد. شما می‌توانید از طریق سایت تپسی هزینه ارسال کالا را تخمین بزنید.