قوانین و مقررات «موبوجانبی»

«موبوجانبی» بر روی فروش هدست‌های واقعیت مجازی و انجام خدمات مربوط به واقعیت مجازی تمرکز دارد. فعالیت موبوجانبی از سال 1394 تا امروز با تمرکز بر روی تعامل با مشتریان ادامه داشته است. در ادامه به بررسی قوانین و مقررات سایت می‌پردازیم.

  • تیم موبوجانبی با نهایت دقت به تولید محتوا در زمینه‌ی واقعیت مجازی می‌پردازد و تمام محتواهای مربوط به محصولات باتوجه به محصول خود شرکت تهیه می‌شود. درصورتی که پس ازمطالعه مطالب مربوط به محصولات، سوأل یا درخواست مشاوره دارید می‌توانید با شماره‌های فروشگاه تماس بگیرید یا در شبکه‌های اجتماعی تلگرام، واتساپ، اینستاگرام به پشتیبانی موبوجانبی پیام دهید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوألات شما پاسخ می‌دهند.
  • پس از خرید محصول، درصورتی که ارسال به وسیله پست را انتخاب کرده باشید، پس از ارسال محصول کد رهگیری محصول برای شما ارسال می‌شود. شرایط ارسال کالا را می‌توانید در این صفحه مشاهده کنید. درصورتی اینکه پس از گذشت 2 روز کاری از ثبت خرید شما کد رهگیری برایتان ارسال نشده بود با تیم پشتیبانی موبوجانبی تماس بگیرید.
  • «موبوجانبی» سلامت فیزیکی کالا را تضمین می‌کند. درصورتی اینکه پس از رسیدن محصولتان مشکل ساختاری در محصول وجود داشت با پشتیبانی موبوجانبی تماس بگیرید تا برای تعویض محصول (در صورت اثبات وجود ایراد ساختاری در محصول) با شما هماهنگ شود.
  • «موبوجانبی» حفظ حریم خصوصی کاربران را تضمین می‌کند. فروشگاه اینترنتی موبوجانبی دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. اینماد (E-Namad) یا نماد اعتماد الکترونیکی، یک نشان رسمی است که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به وب‌سایت‌های فروشگاهی معتبر داده می‌شود. این نشان، به منظور ساماندهی، صلاحیت و احراز هویت کسب و کارهای اینترنتی صادر می‌شود. اینماد به مشتریان اعتماد بیشتری به فروشگاه‌های اینترنتی می‌دهد و نمایانگر تعهد و قابلیت اعتماد آن‌هاست. برای بررسی صحت اینماد سایت می‌تواند در پایین صفحه روی این نماد کلیک کنید.
  • امکان مرجوعی سلیقه‌ای در فروشگاه موبوجانبی وجود ندارد. مرجوعی سلیقه‌ای به کالاهایی اطلاق می‌شود که مشتری به دلایل شخصی یا سلیقه‌ای، بدون وجود عیب فنی یا مشکل ظاهری، آن‌ها را مرجوع می‌کند. لطفاً در انتخاب کالا مطابق با نیازتان نهایت دقت را به کار ببرید.
  •  به منظور حفظ امنیت کاربران هنگام پرداخت اینترنتی؛ موبوجانبی از درگاه امن زرین پال استفاده می‌کند. درگاه پرداخت زرین‌پال، اولین پرداخت‌یار پیشگام کشور است که با به‌کارگیری سبک و استانداردهای جدید در ارائه‌ی خدمات درگاه پرداخت اینترنتی، سرویس‌های متنوعی را برای کسب و کارها فراهم می‌کند. این درگاه، با اتصال به درگاه‌های متنوع و معتبر بانکی، کاربران را به سریع‌ترین و مطمئن‌ترین درگاه بانکی منتقل می‌کند و با قابلیت مسیردهی هوشمند، درصد تراکنش‌های موفق را افزایش می‌دهد.