هدست واقعیت مجازی شاینکن VR Shinecon G06A به همراه کنترل بلوتوث و پکیج بازی‌ها و فیلم‌ها

Mobojanebi
4.3/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه

قیمت اصلی 1,800,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,598,000 تومان است.

ویژگی‌های محصول

  • تولیدکننده: VR Shinecon
  • نوع محصول: عینک واقعیت مجازی موبایلی
  • لنزها: لنزهای HD قابل تنظیم در چهار جهت
  • زاویه دید: تا 100 درجه
  • کنترلر: دارد
محصولات مشابه

معرفی برند شاینکن Shinecon

کمپانی Shinecon از سال 2005 کار خود را با تمرکز بر تولید تلفن و محصولات مرتبط با این حوزه در پارک صنعتی دونگوان چین شروع کرد.

لوگو برند Shinecon شاینکن

لوگو برند شاینکن

شرکت شاینکن از سال 2010 وارد تولید هدست های واقعیت مجازی شد و محصولات خود را به سراسر جهان صادر کرد. هم اکنون کمپانی Shinecon یکی از قوی ترین تولیدکنندگان دستگاه های هوشمند سفارشی و هدست های واقعیت مجازی در چین میباشد.

این شرکت بواسطه تیم تحقیق و توسعه خود همواره در حال طراحی و توسعه محصولات جدید و بروز است و از همین رو از برندهای پیش رو در تولید ملزومات واقعیت مجازی است.

 

 

 

عینک واقعیت مجازی VR Shinecon G06A یکی از مدل‌های پرفروش و اقتضادی برند شاینکن است که به شما امکان تجربه‌ی دنیای واقعیت مجازی را با استفاده از تلفن همراه خود می‌دهد.

هدست واقعیت مجازی Shinecon G06A

هدست واقعیت مجازی Shinecon G06A

طراحی و کیفیت ساخت

هدست واقعیت مجازی شاینکن G06A طراحی سبک و جمع و جوری داشته و تنها 276گرم وزن دارد. این مدل باوجود کیفیت قابل قبول، از مدل‌های اقتصادی برند شاینکن محسوب می‌شود. این عینک به عنوان یک دستگاه سبک و قابل حمل طراحی شده است، که می‌توانید آن را به راحتی همراه خود جا به جا کنید.

وزن کم هدست واقعیت مجازی Shinecon G06A

وزن هدست واقعیت مجازی Shinecon G06A

استفاده از پد فومی طرح چرم در قسمت تماس با صورت این محصول و همچنین ادامه دار بودن آن تا قسمت نگهدارنده بینی، احساس راحتی را در هنگام استفاده به شما منتقل می‌کند و از هرگونه فشار اضافی جلوگیری می‌کند.

پد چرمی محافظ صورت هدست واقعیت مجازی Shinecon G06A

پد چرمی محافظ صورت هدست واقعیت مجازی Shinecon G06A

بند T شکل این هدست برای اندازه‌ی سرهای مختلف (بزرگسالان و کودکان) مناسب است و با تنظیم کش‌ها در دو طرف، فشار را از دور صورت کم می‌کند.

کش سر هدست واقعیت مجازی g06a

کش سر هدست واقعیت مجازی g06a

.طراحی این هدست به گونه ای است که درب جلویی دستگاه باز شده و گوشی در داخل محفظه دستگاه قرار می‌گیرد

طراحی محفظه گوشی هدست G06A

برند شاینکن همواره از لنزهای بسیار با کیفیت در هدست‌های واقعیت مجازی خود استفاده می‌کند. این محصول شامل یک جفت لنز رزینی HD با قطر 40 میلی‌متر است که با توجه به تنظیم آن، زاویه دیدی بین 90 تا 100 درجه به شما می‌دهد.

لنز عینک واقعیت مجازی شاینکن Shinecon

لنز هدست واقعیت مجازی G06A

ویژگی‌های محصول

برای بررسی سازگاری این هدست با گوشی خود، ابتدا ابعاد گوشی خود را اندازه بگیرید. چناچه طول دستگاه تلفن همراه شما از 15 سانتی متر و عرض آن از 8 سانتی متر کمتر باشد، می‌توانید بهترین استفاده را از این دستگاه نمایید. طبق اعلام شرکت سازنده نیز گوشی‌های قابل پشتیبانی این محصول از سایز 4.7 تا 6 اینچ هستند.

گوشی های موبایل سازگار با هدست واقعیت مجازی G06A

گوشی های موبایل سازگار با هدست واقعیت مجازی G06A

لنزهای این محصول، با توجه به نیاز شما در 4 جهت قابل تنظیم هستند و شما می‌توانید فاصله کانونی و یا فاصله بین لنزها را تنظیم کرده تا واضح‌ترین تصویر را داشته باشید. فاصله بین لنزها 60 تا 70 میلی متر , فاصله کانونی 37.5 تا 46.5 میلی متر قابل تغییر است.

تنظیم لنزهای هدست واقعیت مجازی Shinecon g06a

تنظیم لنزهای هدست واقعیت مجازی Shinecon g06a

درصورتی که گوشی شما حسگر ژیروسکوپ داشته باشد این قابلیت را خواهید داشت تا بصورت 360 درجه با هدست واقعیت مجازی Shinecon G06A به تماشای فیلم‌ها یا انجام بازی‌های واقعیت مجازی بپردازید.

لوازم جانبی و امکانات محصول

در کنار این هدست واقعیت مجازی، یک کنترلر بلوتوثی قرار دارد که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

ریموت کنترل واقعیت مجازی در دست

کنترلر بلوتوث واقعیت مجازی

در دنیای پیشرفته واقعیت مجازی امروزی، هدست‌هایی که فاقد ابزارهای کنترلی هستند می‌توانند چالش‌هایی را برای کاربران ایجاد کنند. تصور کنید در حال لذت بردن از یک بازی هیجان‌انگیز یا تماشای یک ویدیوی جذاب هستید و ناگهان نیاز به توقف یا تغییر ویدیو پیدا می‌کنید. در صورت استفاده از هدست‌های بدون ریموت، این کار می‌تواند نیاز به خارج کردن گوشی از هدست و انجام دستورات به صورت دستی داشته باشد، که می‌تواند تجربه کاربری را مختل کند. در مقابل، استفاده از یک ریموت کنترلر می‌تواند این فرآیندها را بدون نیاز به تماس مستقیم با صفحه گوشی، ساده و روان کند.

کنترلرهای بلوتوثی تجربه بازی‌های واقعیت مجازی را به مراتب لذت‌بخش‌تر می‌کنند، زیرا به کاربر امکان می‌دهند تا با دنیای مجازی به شکلی واقع‌گرایانه‌تر تعامل داشته باشند. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که ریموت کنترلرهای بلوتوثی به ابزاری ضروری برای هر کاربر واقعیت مجازی تبدیل شوند.

همچنین این کنترلر‌های واقعیت مجازی، در بازی‌ها نقش مهمی دارند و تجربه‌ای شبیه به حضور واقعی در محیط بازی را فراهم می‌کنند. با استفاده از این ریموت‌ها، کاربران می‌توانند به طور واقع‌گرایانه‌تری با محیط بازی تعامل داشته باشند.

این کنترلر به راحتی از طریق بلوتوث به گوشی آندرویدی شما متصل شده و می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین کاربرد آن تنها به استفاده از هدست واقعیت مجازی محدود نمی‌شود و برای امورات دیگر نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.

درکنار این کنترلر، پکیجی از بهترین فیلم‌ها و بازی‌های واقعیت مجازی در قالب یک DVD وجود دارد که شامل بیش از 70 عنوان بازی، فیلم و نرم افزارهای واقعیت مجازی ضروری برای گوشی موبایل و آموزش استفاده از آن است.

بازی‌ها و فیلم‌های واقعیت مجازی VR

برخی بازی‌ها و فیلم‌های واقعیت مجازی

راه اندازی و کار با محصول

امروزه هزاران بازی، برنامه و فیلم مهیج واقعیت مجازی برای گوشی‌های آندروید و آی او اس منتشر شده‌اند که با جست و جوی عبارت VR در Google Play ،Apple Store، YouTube و یا سایر مارکت‌ها قابل مشاهده و دانلود هستند.

دانلود بازی واقعیت مجازی موبایل VR Game Store

با وجود صدها محتوایی که برای هدست‌های واقعیت مجازی موبایلی موجود و قابل استفاده هستند، شما می‌توانید تجربه ای لذت بخش را با این دستگاه داشته باشید.

برای استفاده از هدست واقعیت مجازی، تنها کافیست یکی از این بازی‌ها یا فیلم‌ها را بر روی گوشی خود اجرا کرده و با قرار دادن آن در داخل هدست واقعیت مجازی، از تجربه دنیای واقعیت مجازی لذت ببرید.

مراحل راه اندازی هدست واقعیت مجازی

نوع محصول

عینک واقعیت مجازی موبایلی

تولید کننده

VR shinecon

لنزها

HD Resin Aspherial با قطر 40mm , فاصله بین لنزها 60 تا 70 میلی متر , فاصله کانونی 37.5 تا 46.5 میلی متر , قابل تنظیم در 4 جهت

جنس بدنه

پلاستیک مقاوم ABS

وزن خالص

378 گرم

ابعاد محصول

185x133x100 میلی متر

ابعاد بسته بندی

195x105x150 میلی متر

رنگ

مشکی

جنس پد دور چشم

فوم

دستگاه‌های قابل پشتیبانی

موبایل‌های هوشمند با حداکثر طول 15سانتی متر و حداکثر عرض 8سانتی متر (4.7 تا 6 اینچ)

زاویه دید

90 تا 100 درجه

اقلام همراه

پک نرم افزار و بازی واقعیت مجازی، کنترلر بلوتوثی، دستمال و دفترچه راهنما

ویژگی‌های محصول

پشتیبانی از عینک طبی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هدست واقعیت مجازی شاینکن VR Shinecon G06A به همراه کنترل بلوتوث و پکیج بازی‌ها و فیلم‌ها”
مقالات مرتبط